Jag har inte rest mycket i mitt liv men det vill jag verkligen ändra på! Här kommer de tre platserna jag helst vill resa till just nu:
 
1. ITALIEN.
Åh, Italien. Kärleken i mitt liv.Jag har velat resa dit såå länge. Jag älskar det italienska språket, maten och all kultur. För mig som älskar historia är Italien mitt Mecka- där finns så mycket att se! Alla katedraler, kända platser och inte minst alla intressanta människor som har levt där!
 2. NYA ZEELAND
Detta vackra land har jag velat resa till enda sen jag såg Härskarringen första gången, vilket var när jag var ungefär...nio? Naturen är helt fantastisk och det vore himmelriket att kunna besöka de platser där mina favoritkaraktärer kom till liv genom Peter Jacksons trilogi. Vem vill inte besöka Hobsala?!
3. TIBET/KINA/JAPAN
Okej, så det finns inte ett enda land på tredje plats. Jag har på sista tiden velat se mer av den asiatiska kulturen, just eftersom den är så annorlunda mot den svenska. Vore det inte underbart att strosa runt i ett uråldrigt, buddhistiskt tempel?