Imorgon springer jag Vårruset, ska bli så roligt! Det blir fem jobbiga kilometer eftersom jag inte har kunnat träna på väldigt länge... har haft rejält ont i vaderna i över en månad nu och har därför tagit det väldigt lugnt. Ville inte riskera att det skulle bli värre innan loppet! Men jag är övertygad om att det kommer gå bra imorgon! Och efter loppet imorgon ska jag börja springa igen, vare sig jag har ont eller inte! Mår så himla dåligt när jag inte kan ut och röra på mig! Det positiva med skadan är att jag har insett hur mycket jag har börjat uppskatta löpningen. Förr gymmade jag ungefär tre gånger i veckan men när jag tränade på gym för någon vecka sen kände jag inte samma glöd för styrketräning längre...längtade efter att känna den där härliga känslan när man hittar en stabil puls och andning och glädjen när man spurtar i slutet av sin runda! Så nu blir det sex kilometer tre gånger i veckan(som jag gjorde förut)till att börja med...sen får vi se!