Hello people!
Solen skiner, det är riktigt varmt och nästan vindstilla! Så härligt! 
Hur är det med er? Det var några dagar sedan jag kikade in här på blogg.se, men skåningarna gav mig inga tillfällen för blogguppdatering, haha! Men skämt åsido, jag hade en underbar Valborg. Massa god mat och många härliga människor...kan det bli bättre? Hur var er Valborg? Jag hoppas att ni läsare kommer ihåg kvällen och att ni inte hade för mycket men dagen efter. Hörde ni att det var 25000 samlade människor i parken i Lund? Jisses! Jag tycker dock att polisen verkar sköta helger som Valborg bra. You go guys!
Just nu skriver jag på min iPad, sover hos mormor och morfar inatt. Imorgon kommer äntligen lite "ordentliga" bilder från arkivet igen. Idag får vi nöja oss med en iPad- bild.
 
Ha en bra torsdag så hörs vi imorgon! Längtar hem till min systemkamera som en galning!
 
Hi people! The sun is shining and it's a lovely day! How are you? It's been a while since my last update but well...who want to sit in front of the computer on Valborg/Holidays? I had a great holiday with plenty of food and amazing people. I'm writing from my iPad at the moment, I'll sleep at my grandparents house tonight but I'll upload some decent photos tomorrow.
Have a great thursday and then you will hear from me again tomorrow! Can't wait to come home, to my beloved camera...