Hej!
Detta blir det första inlägget på min sista blogg/hemsida. Jag har haft fler bloggar än vad jag har tår, men nu har jag insett vilken sorts blogg jag vill driva och jag har hittat mig själv till den nivån att jag vet att jag kan driva en hemsida. Mina äldre bloggar bestod av en bild från google och ett par meningar om vad jag hade gjort i skolan. Det kommer inte hända här, pinky promise.
 
Så, vad kommer finnas här? Här kommer mina fotografier finnas, blandade med tankar, musik och delar ur mitt liv. Förr la jag ut mina fotografier på flickr, vilket funkade fint och det är verkligen en hemsida jag rekommenderar! Jag har träffat mycket trevliga, duktiga, fotografi-intresserade människor där men nu kände jag att det var dags att utveckla mitt fotograferande. Så, i samband med denna bloggen, startar jag upp OpenWorldPhotography. Det är mitt foto-varumärke och det kommer stå på mina fotografier. Det är inte tillåtet att använda mina bilder på något sätt utan tillstånd. Det är stöld. 
 
Hoppas ni kommer göra min blogg till er dagliga dos av fotoinspiration!