Tired tonight. But hey, no one is always good-looking. 
Hello!
Det är redan Valborg imorgon(om någon har missat det?),  vad tiden går fort! För första gången sedan...någonsin... ska jag göra något med "icke-familj". Ska iväg med min pojkvän och hans familj till en mindre släktträff.
Är det bara jag som hittar mig själv mer och mer desto fler människor jag träffar? Det är som om jag upptäcker drag hos andra och sedan jämför dem med mina egna. Att jämföra sig med andra är inte alltid dåligt...
Vad ska ni hitta på på Valborg?
 

It's already May Day tomorrow (if anyone has missed it?), how time flies! For the first time since ... ever ... I'll do something with someone "non-family". I'll join my boyfriend and his family to a small family reunion in Skåne tomorrow. Is it just me that find myself more and more the more people I meet? It's as if I discover traits in others and then compare them with my own. To compare ourselves with others is not always bad ...

What are you going to do this weekend?