Hej! Ikväll tänker jag dela med mig av mina favorit-"youtubers"!
 
 
Först ut är PointlessBlog, som drivs av härliga Alfie! Han är ett jättebra exempel på hur långt man kommer på personlighet- det är faktiskt därför jag började följa honom. Nu är det en vana att kolla om han har lagt ut något nytt varje dag efter skolan.
Nästa favorit är FarFromFilm- en relativt ny youtuber som nog kommer gå långt! Denna killen lägger ut roliga videos med teman vi alla kan relatera till. Dessutom är det skönt att titta på en youtuber som inte har 10 miljoner följare också- det blir liksom en annan känsla. Eller vad tycker ni?
 
Min tredje favorit är faktiskt tillsammans med min första! Hennes kanal heter Zoella och där laddar hon upp makeup- tutorials och andra skönhetstips. Hon har även en annan kanal där hon vloggar. Hon och Alfie har precis skaffat en liten valp så nu lägger de ut video efter video på den söta lilla plutten...ååh!
Den sista favoriten jag tar upp idag är CutiePieMarzia. Hon är mer känd som PewDiePie:s flickvän men hon har en egen kanal som jag tycker om väldigt mycket! På hennes kanal hittar ni gulliga små videos(i stil med de som jag själv kommer börja göra någon gång i framtiden!), DIY:s, vloggar med mera. Underbar tjej med urmysig personlighet!