Bild tagen i photobooth
 
Hejsan!
I skrivande stund sitter jag och myser i min smutsiga, halvfula onepiece med hörlurarna kring öronen och lyssnar på musik. Min "karl" mådde inte bra idag så nu sitter jag här själv. Nåja, jag är väldigt bra på att vara själv. Det tror jag är väldigt viktigt- att kunna vara själv utan att känna sig ensam. Nu för tiden(ha, låter som en pensionär känner jag...)är vi omgivna av människor hela tiden så det är inte undra på att det känns tomt när vi väl är själva. När vi inte är omgivna av folk rent fysiskt snackar vi med dem via internet och sms och videosamtal och chatt och så vidare och så vidare. Men när man väl sitter där själv, kanske i mjukiskläder som jag gör nu, gäller det att man känner sig själv. Vad vill JAG göra just nu? Så att vara själv är enligt mig ett sätt att få utlopp för aktiviteter som jag kanske inte gör när jag är med andra. Som att ligga på golvet med laptopen på magen och äta glass, kanske. Hm...det lät inte så dåligt. Undrar vad mamma har i frysen?