Så himla mycket som händer just nu. Skolan ger mig fullt upp och vid sidan om det ska man vara trevlig, söt, snäll, utvilad och ha tid och energi att umgås med de man älskar. Jag menar inte att låta som världens pessimist, men jag tror att alla dagens ungdomar kan hålla med om att det är en hel del att hantera! Men jag gillar hur mitt liv är just nu, tiden flyger och jag klamrar mig fast på min flygande matta så gott det går. Och jag tror att jag har ett ganska fast grepp. Mitt liv förändrades rätt drastiskt sen jag fick en pojkvän för några månader sen och ett tag kändes det som om jag tappade fotfästet lite. Det gör det väl för alla när man blir kär?! Jag är en person med mycket egna intressen och alla dessa fick stå lite åt sidan den första tiden. Inte min pojkväns fel och det var inget direkt negativt. Men nu tror jag att jag/vi har kommit in i fasen när vardagen är tillbaka, fast i en roligare version, och jag har mer kontroll. Jag lägger mer tid på mina intressen; mitt flöjtspelande, fotograferande och skrivande, som jag får utlopp för här på bloggen. Det känns bra, för jag tror att det är viktigt att inte tappa bort sig själv. Enligt mig bör ens partner komplettera en, inte bli hela ens värld
 
Random foto från förra sommaren. Försökte leta efter foton på någonting som flög och jag valde denna bilden över fiskmås- fotografier.
 

A lot is going on in my life right now. The school gives me a handfull and besides that you should be nice, sweet, kind, well-rested and have time and energy to spend time with those you love. I do not mean to sound negative, but I think all young people today would agree that there is a lot to handle! But I like how my life is right now, time flies and I cling onto my magic carpet as much as possible. And I think I have a pretty solid grip. grip a bit. That's what happens for everyone who fall in love, right? I am a person with many own interests and all these got to stand a little aside the first time. Not my boyfriend's fault and it wasn't a bad thing. But now I think that I / we have entered the phase where daily life is back, though in a more fun version, and I have more control. I spend more time on my interests: my flute-playing, photography and writing, which I can express here on the blog. It feels good, because I think it is important not to lose yourself. According to me, your partner should complement one, not become your whole world.