Här är några foton på min systers lamm. Alldeles nyfödda, tror de bara var två dagar gamla när jag tog bilderna. Så söta.. tjatar på min familj om att vi ska skaffa några får vi också. Vi har ju ingen hund längre och jag skulle verkligen må bra av att ha lite sällskap här ute på landet... vi får se hur det blir!
Ps. Jag vet att "OWPhotography"i hörnet är alldeles för stort och alldeles för litet ibland... jag håller fortfarande på och lär mig, så ha tålamod! 
 

Here are some photos of my sister's lamb. Just newborns, I think they were only two days old when I took the pictures. So cute .. I'm trying to convince my parents that we should a few sheep as well. We do not have a dog anymore and I would certainly enjoy having some company out here at the countryside ... we'll see how it goes! Wish me luck!
Ps. I know that "OWPhotography" in the corner is just too big and too small sometimes ... I'm still learning, so be patient!